Известие

Collapse
No announcement yet.

помпа съеденител на 155-ца

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Z:)m
    ===
    за ремонт са ти
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #17
      проблема е в самия съедеинител - износил се е вече

      при смяната с нов педала омеква
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от WhitePower
        педала омеква
        '93 ALFA ROMEO 155 2.0 TS
        '98 ALFA ROMEO 166 2.0 V6 TB

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от alf
          Първоначално публикувано от WhitePower
          педала омеква
          не се хилетье
          Volvo S80 2.0 T5 180hp
          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

          Comment


          • #20
            Ама и вие как се изказахте неподготвени..... как от помпи ще се втвърди педала или от заминал съединитъл. Обикновенно с времето ламелите на притискателния омекват тъй че като се износва омеква и педала. Всичко зависи от въпросните ламели на притискателния като пък тяхната твърдост зависи от марката и възраста им. тъи че обикновенно при по твърд педал означава че притискателния е нов (ама това е само теоритично предположение ) може просто да е на марка с твърди ламели. тй че ако не е страшно твърд и да е трудно за каране си действай и не го мисли.

            Comment


            • #21
              ...а възможно ли е причината да е в сервоусилвателя?!
              Извинете ме, ако въпроса е твърде тъп
              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

              Comment


              • #22
                еми извинен си занчи )
                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Z:)m
                  Искам и аз да се включа тук, но по-скоро с питане, отколкото със съвет:
                  От известно време (от както съм си купил колата) имам съмнения, че педала на съединителя ми е е адски твърд. Все си мислех, че може би това си му е нормалното състояние, но един ден се качих на алфата на един мой колега (неговата е 1.8TS) и установих, че педала на съединителя му е чувствително по-мек.
                  Къде може да е причината?! Дали и аз трябва да си ремонтирам помпите?
                  Предварително искам да кажа, че и двете помпи съм ги оглеждал и не съм установил течове по тях.

                  П.С.
                  ако модераторите решат, че това мнение е за нова тема, нека я сменят, моля!
                  Или съединителя на приятелят ти е за смяна или е с по-меки пластини.
                  Ако твоя педал е твърд, то значи че пластините са ти твърди и не е болка за умиране
                  Ако колата си превключва нормално и не буксува, то значи си я карай и не си внушавай разни неща
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от gigi
                    Ама и вие как се изказахте неподготвени..... как от помпи ще се втвърди педала или от заминал съединитъл. Обикновенно с времето ламелите на притискателния омекват тъй че като се износва омеква и педала. Всичко зависи от въпросните ламели на притискателния като пък тяхната твърдост зависи от марката и възраста им. тъи че обикновенно при по твърд педал означава че притискателния е нов (ама това е само теоритично предположение ) може просто да е на марка с твърди ламели. тй че ако не е страшно твърд и да е трудно за каране си действай и не го мисли.
                    Колега не си прав точно обратното е днес ти го обесних вкарай малко корекции че не ми се пише
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Ами то туй с ламелите каза че като са меки е нов а твърди стар ама виж че и Додо155 твърди като мене пък на две коли така ми се получава че като го смена и се втвърдява леко, ама и ти с Енъо сте двама че и разбирате та знам ли вече и аз

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от gigi
                        Ами то туй с ламелите каза че като са меки е нов а твърди стар ама виж че и Додо155 твърди като мене пък на две коли така ми се получава че като го смена и се втвърдява леко, ама и ти с Енъо сте двама че и разбирате та знам ли вече и аз
                        Гиги, ти не знаеш какъв съединител е сложил Еньо на Бобо сега
                        С това ТУРБО старият ще го пилне като сирене
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Dodo 155
                          Първоначално публикувано от gigi
                          Ами то туй с ламелите каза че като са меки е нов а твърди стар ама виж че и Додо155 твърди като мене пък на две коли така ми се получава че като го смена и се втвърдява леко, ама и ти с Енъо сте двама че и разбирате та знам ли вече и аз
                          Гиги, ти не знаеш какъв съединител е сложил Еньо на Бобо сега
                          С това ТУРБО старият ще го пилне като сирене
                          бобо си е с оригиналния съединител - в смисъл с който си беше колата и преди Турбото ... който май е италианско Валео ?

                          а на тема твърд-мек
                          някои от вас знаят, че моя е ЗВЕРСКИ твърд, но и двата пъти като съм свалял скорости и Бобо и Румен и Чавдар са го гледали , и са казвали че не е за смяна...
                          22000км карам така, левия крак понякога ме боли след продължително каране из задръстванията.... "педала" се опитва да ме метне на задната седалка, но нито буксува, скоростите влизат по масло...

                          та незнам ....
                          '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                          '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                          '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                          Comment


                          • #28
                            Като се е почнала статистиката, и аз да запиша: моят съединител не ме мята чак на задната седалка , но е също доста твърд - примерно, трудно го натискам докрай, без да си вдигам петата от пода Иначе си отделя/зацепва културно (има си фази на пълно отделяне, полусъединител и т.н.), нямам проблеми със смяната на скоростите.

                            Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16v Elegante+Sport MY.08
                            Alfa Romeo 155 1.8TS Sport MY.95

                            Comment


                            • #29
                              Не знам на 155 как е съединителя, но на времето ми се е случвало на Москвето на бащата, та и там съединителя е с две помпи свързани с маркуч /същия като на предните спирачки/, та въпросния маркуч с времето се разлага от вътре и се образува нещо като тапа постепенно, и се стига до познатите симптоми, колата потегля като автоматик, педала на съединителя е адски твърд и т.н., та и ако на 155-цата е с маркуч, що не го проверите, може проблема да е с елементарно решение!
                              Mitsubishi Outlander
                              Mitsubishi Space Star
                              Daihatsu Terios

                              Comment


                              • #30
                                Абр вие сте много интересни ние с еньо бая съединители сме сменили и за тва така говориме а вие ?

                                П.С. Това че съединителя не е износен но е твърд означава че просто не е много хубав иначе си върши работа

                                Моя съединител е ТУРСКО ВАЛЕО и който го е натискал знае какво е хубав съединител

                                Много съм говорил с всякви спецове и според всички валеото в МОМЕНТА е най-доброто
                                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                                sigpic
                                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                                Comment

                                Working...
                                X